Wednesday 9 May 2012

Petua Hamil Raja Lawak Ke-2

Salam Reader...

Korang ada tgk tak propaganza @ astro ria, tak salah episod yang baru-baru nie ?? kalu korang terlepas tak pe... astro kan mcm-mcm ULANG hu3.... ntn korang boleh tgk satu slot tentang berita gembira nabil apabila isterinya telah disahkan hamil 5 minggu... dia teruja sgt... (teringin nak tgk en.suami teruja camtue gak :(....tapi apakan daya ) ... siap isteri dia cakap bila dia bagitahu Nabil dia mengandung terus ajak isteri dia pergi beli kereta sorong baby hu3... cute kan...



Pada awal perkahwinan Nabil, ada juga sue dengar yang dia tak nak anak lagi... nak enjoy hidup berdua dlu.. tak sangka bila usia perkahwinan mereka dah 5 bulan Nabil banyak buat research petua2 untuk hamil dari blog2 dan bertanya pada ustaz, antara ustaz yang dia  tanya ----- > Ustaz Don masa diaorg interview dia di Suria FM.

Akhirnya, Nabil dan isteri mengamalkan satu petua iaitu minum susu kambing dan buah kurma setiap hari. Kuasa Tuhan, selepas mengamalkan petua tersebut selama sebulan akhirnya Isteri Nabil disahkan mengandung. Tahu tak Nabil telah beli 100 botol susu kambing dari Kedah untuk di amalkan.





Cara dia amalkan :-

" Buah kurma digenggam dan berselawat Nabi sebanyak 3 kali suami dan isteri sorang 3 biji. Kemudia buah kurma tadi dikisar dan campurkan ke dalam air susu kambing. Minum setiap hari sekali, tapi Nabil minum lebih kerap sbb dia suka rasa tue. N paling mujarab kalu boleh dapatkan kurma dari Mekah dan susu kamping yang asli"

So Nabil dan berjaya... tak salah kalu kita mencuba mana tahu mujarab kan...
 SELAMAT MENCUBA




4 comments:

  1. ni pun eka penah cuba... tp main2. bila igt buat...bila sibuk terlupa sudah

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. eka: mmm mmg dugaan kan nak tempuh nie sume kadang yg jadi malam pakai tue sbb asyik xberkesan jer... mula laa runtuh semangat nie... agak2 rasa dia sedap tak?

    ReplyDelete

thanks sudi bagi comment awak awak sangat comel (◕‿◕✿)