Monday 28 May 2012

Bila Nak Rasa

Makin hari makin terasa kesedihan....

Tiap kali terpandang wanita2 luar sana yg tgh sarat...

Wajah diaorg nampak sangat riang... ceria.. n sgt2 bahagia...

Terdetik dalam hati...

Bila aku nak rasa sume nie......

Setitis air mata jatuh............

Jatuh tanpa aku paksa.........



Setiap kali terlihat mereka pasti mata akan bergenang......


dan aku tak mampu untuk kawal perasaan tersebut......


Jauh dari Sudut hati ini....................

Aku tidak mampu untuk menanggungnya lagi..................




YA ALLAH... BERIKAN LAA AKU KEKUATAN
.............................................!!!!!!!!! '

DAN

Ya Allah....
Beri lah aku peluang Ya Allah 
Aku akan redho walapun sekejap aku dapat merasai kebahagian ini Ya Allah...
Kerana Hati ini benar2 ingin merasainya ....
Walaupon sekejap... Aku Bersyukur Ya Allah..
Sangat Bersyukur
Walaupun aku tak dapat melihat dia lahir sekali pon
sekurang2nya aku dapat rasa dia pernah singgah dirahimku
Aku merayu Ya Allah
Perkenankanlah doa hambamu ini


6 comments:

  1. insya'allah sue,satu ketika nanti pasti ikan akan rasa nikmat menjadi seorang ibu,kita sama-sama teruskan berusaha dan berdoa moga ALLAH mendengar dan memperkenankan doa kita...

    p/s: sue nanti sue sms chenta num acc ea..nk byr duit buku tu..nti dah sampai chenta btau sue.

    ReplyDelete
  2. Mummy Chenta: thanks chenta ... inyallah... Ok... ntn dh smp baru msg sue yee

    Aquagugurl : hu3 thanks...

    ReplyDelete
  3. insyaallah..sedih plak, sayu hati rasanya dengar plak lagu nie..kita sama2 usaha yer..insyaallah

    ReplyDelete
  4. insyaAllah..sampai masa kita nanti..jgn sedih2 eh...^__^

    ReplyDelete
  5. Salmi khairil : mode mmg tgh sedih hu3... inyallah thanks bg semangat .,

    Anis: inyallahkan... thanks,.,, mmg xnak sedih tapi sedih juga aduuuhhhhh

    ReplyDelete

thanks sudi bagi comment awak awak sangat comel (◕‿◕✿)